برخی عوارض پروتز سینه
نوشته شده توسط : drmohandes
عوارض پروتز سینه پروتز یا ایمپلنت سینه نوعی جراحی برای بزرگ کردن اندازه سینه است که شامل قراردادن پروتز در زیر بافت سینه یا ماهیچه های قفسه سینه می باشد.برای برخی خانم ها، پروتز سینه راهی برای افزایش اعتماد به نفس شان و برای سایرین روشی برای بازسازی سینه ای است که به هر دلیلی فرم خود را از دست داده است. اگر نگران عوارض  پروتز سینه  هستید خواندن این مقاله به شما پیشنهاد می شود.
 
علت کوچک شدن پروتز سینه بعد از کاشت
 
پروتز سینه یکی از متداول‌ترین روش‌های زیبایی است که باعث بزرگ شدن و ظاهر زیبای سینه‌ها می‌شود. این روش برای خانم‌هایی که به دلایل مختلف مانند سرطان پستان، سینه‌های خود را از دست داده‌اند یا خانم‌هایی که سینه‌های کوچکی دارند، به کار می‌رود. یکی از مشکل‌هایی که برای برخی از خانم‌ها ایجاد می‌شود، کوچک شدن پروتز سینه، مدتی بعد از انجام عمل کاشت آن است
 
 
نشانه های بروز عوارض پروتز سینه
 
نشانه هایی که باید به آن توجه شود، می تواند شامل قرمزی پوست و ورم سینه بعد از پروتز باشد که از بین نمی رود. علائم اولیه که نشان می دهد پروتز سینه با مشکل روبه رو شده است عبارت است از: قرمزی پوست اطراف سینه تورم غیرطبیعی که از بین نرود حس سوزش
 
 
پیشگیری از عوارض پروتز سینه:
 
مهمترین اقدام برای پیشگیری از عوارض پروتز سینه، پیروی از دستورالعمل های پزشک است. مصرف برخی داروها و رژیم غذایی بیمار نیز می تواند بر بروز عوارض تاثیر گذار باشد. بیمار لازم است تا ۴ الی ۵ هفته پس از جراحی از رژیم غذایی پروتئینی( پروتئین گوشت نه پودر و مکمل های پروتئینی) که شامل مصرف تخم مرغ، ماهی، مرغ، گوشت قرمز چند وعده در روز می باشد. همچنین مصرف ویتامین C دو هفته قبل از جراحی می تواند بسیار مفید باشد. جلسه مشاوره با پزشک نیز بسیار اهمیت دارد زیرا طی این جلسه پزشک سوابق پزشکی و مصرف دارو را از بیمار می پرسد که بیمار باید کاملا با پزشک خود در این باره صادق باشد. همچنین مصرف برخی آمپول ها و دارو های استروئیدی باید از دو هفته قبل از جراحی متوقف شود.
 
دکتر فرهاد موسی زاده  به عنوان یکی از بهترین متخصصین و جراحان پستان در تهران با تجربه سالها جراحی های متنوع سینه در زمینه اقدامات درمانی و زیبایی سینه‌ها می‌توانند بهترین راهنما برای شما باشند. برای رزرو نوبت یا دریافت مشاوره می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی موجود در سایت اقدام کنید.




:: بازدید از این مطلب : 538
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: